»Zakaj bi sprejeli, da se ta umetnost, ki jo imamo tako radi, ta umetnost, ki nas povezuje, uporablja kot krinka za nezakonito trgovino z mladimi dekleti? (...) Morate biti previdni pri majhnih deklicah. Dotaknejo se dna bazena, se zaletijo druga v drugo, se poškodujejo, a se odbijejo nazaj.«
»Sama govori o tem, kako sta prehajala med svojimi polji ustvarjanja – od avantgarde iz New Yorka in Japonske, ki jo je poznala ona, do rokenrola, ki je bil v njegovi domeni. Drug drugega sta navdihovala ter zelo pozitivno in plodovito prispevala k življenju drug drugega.«
»Bil je edinstven v tem, kako je interpretiral abstrakcijo v šestdesetih letih, obrnil jo je v drugo smer.«
»In kot že rečeno, v ansamblu so lahko samo ljudje, ki so pripravljeni ustvarjati 'skupaj'/ensemble' ter podpirati drug drugega in ki razumejo, da je to bistvo gledališča – biti skupaj.«
»Poleg tega se Varja loteva tem, ki zarežejo v polja, o katerih naj bi se morda raje govorilo v drugih kontekstih, ne pa skozi pisanje, ker so preveč intimna, preboleča, preveč specifična in komu preveč tuja.«
»Caravaggio je bil tako močan, da tudi tisti umetniki, ki gredo v popolnoma drugo smer, ne morejo mimo njega.«
»Sam meni, da je osrednji razlog, da je bil kot ustvarjalec opažen, povabljen in uvrščen v ta dokument časa, predvsem ta, da je avtor 'posebne, specifične avtorske likovne govorice, realizirane senzibilnosti, ki se razlikuje od izraznosti in sporočilnosti drugih avtorjev'.«
»Pomembno pri tem je njegovo natančno opazovanje položajev ljudi, ki so osrednji akterji njegovih umetnin. Človeške figure so največkrat v dinamičnem gibanju. Tudi v duelu z drugo osebo.«
»Vendar to obdobje je bilo pomembno za dela, ki so nastajala po drugi svetovni vojni. Posebej pomembno je, ker so ravno takrat stopili iz svojih okvirjev.«
»Koža, kot piše kustosinja, v svoji strukturi nosi spomin, torej vrtnice in trnje: prve bi lahko uzrli v umetelnih vzorcih, ki vzbujajo občudovanje in hrepenenje, drugo pa v odprtinah, ki ponazarjajo raztrganine ran.«
»Način, kako je Picasso eno sliko predelal v drugo, in pri tem razvijal svoj slog, je postalo ključna lastnost njegovega ustvarjanja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju